CARA MEMBUAT PEMBELIAN

SMS NAMA,ALAMAT,DAN KUANTITI KE NO TEL 0178399585.BAYARAN MELALUI MAYBANK KEPADA ISYAZIDDY BIN ISMAIL NO AKAUN 165125133579,sebarang pertanyaan boleh emailkan didy2268@yahoo.com atau yummiedja@yahoo.com

Oriyen Manjakani Plus Gel



Melincir dan Mengetatkan
pada masa yang sama

"Manjakani" tidak seperti pelincir atau krim pengetat yang lain, sebab ianya mengetatkan secara semulajadi sementara menyediakan pelincir setakat perlu untuk mendapatkan kenikmatan maksimum dan keselesaan.

Apa kandungannya ?
Krim Manjakani mengandungi ekstrak lupasan oak, kandungan semulajadi yang menambahkan ketegangan otot pada bahagian bawah vagina, membolehkan genggaman yang lebih kuat bagi kenikmatan seksual yang lebih untuk kedua-dua pasangan. Ianya juga mengandungi minyak zaiton dan gred Vaseline® yang diluluskan oleh FDA bagi mendapatkan pelinciran yang sepatutnya.

Bagaimana ianya berfungsi?
Kandungan lupasan oak memberikan kesan rasa ketat dengan serta-merta, sementara kandungan antioksida melembutkan dinding vagina untuk mengembalikan kehilangan rasa ketat yang berpunca daripada proses penuaan, perubahan hormon dan selepas melahirkan anak. Ini juga membantu mengurangkan masalah yang timbul akibat daripada penipisan tisu-tisu pada dinding vagina disebabkan masalah yang berkaitan dengan penuaan. Kandungan antiseptik semulajadinya membantu mengelakkan jangkitan. Minyak zaiton dalam krim serta gred Vaselin yang diluluskan oleh FDA merangsang dinding vagina.

Bagaimana untuk menggunakannya?
Tekan keluar sedikit Krim Manjakani ke atas jari dan sapukannya dalam vagina. Kesan ketat boleh dirasakan dengan serta-merta. Kesan maksimum boleh dirasakan dalam 10 hingga 15 minit selepas disapukan.

"Manjakani" (Oak galls di dalam bahasa Inggeris) datangnya daripada pokok Oak asli ke Asia dan Persia. Ianya terhasil apabila daun pokok oak (nama saintifiknya dikenali sebagai Quercus Infectoria) disuntik tebuan berbisa. Reaksi kimia secara spontan yang disebabkan daripada suntikan itu menstimulasikan daun itu untuk menghasilkan bebola keras yang dipanggil manjakani.

Kaya dengan tanin, vitamins A dan C, kalsium, zat besi, asid tanin dan gallic, serat, protein dan karbohidrat, manjakani mengandungi suatu keunikan ubatan dimana berfungsi untuk memulihkan kesihatan, semangat dan tenaga dalam vagina. Telah dikenali sejak zaman dahulu kala, orang Arab, Parsi, India, Cina dan Melayu secara tradisionalnya telah menggunakan manjakani selepas kelahiran dan merawat vagina dan jangkitan berkaitan.

20506049
Oriyen Manjakani Gel
(10g)
Diuji secara dermatologikal.
Selamat, tidak mendatangkan rasa gatal-gatal.
Diformulakan di AS
Dikilangkan dibawah lesen untuk Women Aspiration

Tidak digalakkan untuk digunakan oleh wanita yang sedang mengandung. Tidak sesuai digunakan bersama kondom sebab Vaseline® mungkin boleh merosakkan getah dan mengganggu prestasinya.

SEMENANJUNG:RM88
SABAH/SARAWAK:RM75
PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA

CARA MEMBUAT TEMPAHAN
SMS NAMA,ALAMAT,DAN KUANTITI KE NO TEL 0178399585.BAYARAN MELALUI MAYBANK KEPADA ISYAZIDDY BIN ISMAIL NO AKAUN 165125133579,sebarang pertanyaan boleh emailkan didy2268@yahoo.com atau yummiedja@yahoo.com

3 comments: